Selasa, 27 Oktober 2009

hatiku diuji lagi....


kenapa sering kali begini? dengarlah luahan hatiku ini........ tarbiah kita dulu lebih dari mencukupi..... kenapa jadi begini sahabatku??? tak sayangkah kita dengan diri kita??? kenapa?............


siapa yang salah? jawab?? ku sangat menyayangi kamu semua sahabat2ku...."labuhkan tudungmu sahabat" itu islah kita....bantulah sahabat.......islam sudah semakin gelap jangan....jangan tambah kekeruhannya.....




aku suka sekali..... suka kerana selama ini aku berharap agar dapat mengajak yang lain menjaga amanah Allah ini........namun aku terlupa....ada insan yang duduk berhampiranku.... yang begitu aku sayangi menjauhkan diri dan cuba mengelakkan dari bertangungjawab atas dirinya....sahabatku.....adik2ku.... jagalah amanah ini.... tarbiyah yang kita belajar....amalkanlah..


kepulanganku sewaktu itu, ku gambarkan dengan bayangan syurga dunia......namun aku mendapat yang sebaliknya....jika kamu betul adalah sahabatku..... adikku..... bantulah....bantulah.... bukan membantu aku...tetapi bantulah agama kita ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan