Ahad, 22 Januari 2012

2 cerita

assalamualaikum Alhamdulillah atas limpah kurnia rahmat dari Allah s.w.t masih lagi diberi kehidupan untuk terus menelusuri liku-liku klehidupan yang akan menemui pengakhirannya seperti yang telah dijanjikan olehNya... insyaAllah.... Alhamdulillah kini... saya sudah bergelar seorang pendidik "sementara" di sekolah agama rendah negeri... dan masuk hari ini merupakan minggu ke 3 saya mengajar disana... mengajar dalam matapelajaran tauhid, akhlak, bahasa arab dan juga jawi..


Alhamdulillah Allah telah bagi petunjuk kepada diri ini dan semoga ianya menjadi penguat untuk berada terus di lapangan ini insyaAllah.. sedikit perkongsian.. hari ini merupakan hari lahir anak saudara saya yang ke 2 Ibnu Luqman bin abdul hakim...anak saudara kesayangan saya... dengan penuh kesyukuran kini dia telah berusia 4 tahun... tahun depan dah mula masuk tadika pra 1.... semoga Allah panjangan usianya dan menjadikan dia anak yang soleh insyaAllah :)....
sekadar itu saja perkongsian dari saya:-

sekarang dah jadi "guru"

dan

hari ini hari lahir anak saudara saya ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan