Rabu, 30 Jun 2010

MENGAPA AKU???

alhamdulillah dengan limpah kurnia daripada Allah masih lagi hambanya yang hina ini diberikan kesempatan untuk bernafas, diberi kekuatan untuk bergerak dan diberi kemudahan untuk menguruskan segala benda2 dunia nie... hari ini bertarikh 30 jun 2010...



satu peristiwa besar telah berlaku sekaligus sejarah lama berulang kembali tetapi berbeza dari segi lokasi saja...iaitu pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar. dan "aku" tersenarai menduduki tempat yang ke-3 daripada pelajar yang terpilih..




"aku" terpilih???


ya Allah kenapa "aku"???


takut tidak berdaya untukku menangung..."aku" takut tugas dan amanah2 tidak dapat dilaksanakan dengan sempurna..


apapun... insyaAllah dengan taklif yang diberikan ini... "aku" akan cuba dengan sebaik mungkin...
dan Ikhlas.....mengapa "aku"


INI KERANA ITU SEMUA SUDAH DITENTUKAN OLEH ALLAH S.W.T


p/s untuk sahabat2 yang berada diluar sana..... lapangkanlah dada anda jika satu hari nanti ditaklifkan oleh ALLAH S.W.T seperti ini...terimalah tugasan itu...moga Allah.. mempermudahkan segalanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan