Jumaat, 9 Julai 2010

takutnya...taubatku tidak di terima..

dikeheningan malam.... ditemani kicauan burung yang berlagu... aku teringat akan lagu UNIC jalan pulangku.... hatiku jadi sayu... sayu kerana adakah kini aku kembali semula kepada tuhanku.... ya ALLAH lapangkanlah hati hambaMu ini ya Allah..malam ini aku sangat rasa...yang aku sebenarnya selama ini tidak bersyukur.. seringkali aku melupakanMu ya Allah.


aku menangis... menangis kerana apa? kerana baru kini kusedari... tidak semua yang kita lakukan adalah yang terbaik untuk kita... melainkan apa yang telah dirancang oleh Allah untuk kita..


Ku dambakan kasihMu oh Tuhan
Ku sedari kesilapan ini
Ampunilah dosa-dosaku
Yang pernah ku lakukan sewaktu hidupku

(chorus)
Dengarkanlah rintihan
HambaMu yang dha'if lagi hina
Ku sedari kesilapan ini
Terimalah taubatku

Ampunilah kesilapanku
Oh Tuhan yang esa
Diriku masih dalam keadaan lemah
Mengharapkan hidayah dariMu

Moga terampunlah dosa-dosaku
Jauhi diriku dari azabMu
Kerna ku masih buntu waktu untuk ku kembali..
Oh Tuhan...

(Subahanallah walhamdulillah walailahaillallah...)x2


APAPUN YANG TERJADI...BERSANGKA BAIK KEPADA ALLAH... PERCAYALAH JIKA IKHLAS TAUBBATMU AKAN DITERIMA...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan